PRIVATE

FITNESS

CZ
EN

KRUHOVÝ TRÉNINK

Lekce je zaměřená hlavně na rozvoj kardiovaskulárního systému a silové vytrvalosti. Cvičí se intervalově na několika stanovištích, aby byly v akci svaly celého těla. Intenzita tréninku je vysoká, takže dostaneme Vaší tepovou frekvenci blízko k maximu a pořádně se při tréninku zapotíte a spálíte spoustu kalorií. Proto je tato lekce vhodná k hubnutí. Vzhledem k individálnímu přístupu není problém snížit intenzitu dle Vašich limitů, takže se nemusíte bát, že by pro Vás lekce nebyla vhodná.

CORE TRAINING 

Tato skupinová lekce je určená hlavně pro ty, kteří chtějí posílit střed těla a dokonale kontrolovat složitější pohyby a jejich kombinace. Core, jinak řečeno tělesné jádro, by mělo být aktivní při každém pohybu a toho se v této lekci také snažíme dosáhnout. Snažíme se tělo nastavit do správné pozice a cvičit tak, aby zde zafungovaly přirozené pohybové souhry a vzorce, které má každý z nás vrozené, ale většina z nás je vinou nedostatku podnětů bohužel zapomněla používat. Proto v této lekci lezeme, šplháme, dřepujeme, rotujeme, budujeme sílu ve výdržích. Výsledkem je zlepšení pohybových stereotypů, zvýšení síly a silové vytrvalosti a v mnoha případech i vymizení bolestí a problémů s páteří a klouby.

BUNGEEDANCE

V našem klubu nabízíme i lekce Bungeedance. Na tuto lekci je nutné se rezervovat v následujícím odkazu. Také zde naleznete více informací a koncept lekcí.

www.bungeedance.cz

JÓGA

Jóga je dokonalý nástroj pro práci s tělem s pozitívnim dopadem na psychiku. Pečlivě sestavený sled pozic (ásan) v lekcích pomáha nejen k ohebnosti a pružnosti, ale je i prevencí proti řadě zdravotních potíží. Za největší benefit jógy osobně považuji změření pozornosti k tělu i dechu. Propojení těchto všech oblastí přináší zklidnění a energii zároveň. Učí být „tady a teď“. Každá lekce je uvedená obrácením pozornosti k tělu, pak plynule přechází na vlně dechu k praxi ásan (samotné cviky), závěrem se stává krátké dechové cvičení (pranayama) a relaxace. 

 

 

 

 

 

PRIVATE

FITNESS