PRIVATE

FITNESS

CZ
EN

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

V této lekci se zaměřujeme na naučení a pochopení správné techniky základných cviků, jako jsou dřep, podpor, klik, shyb, výpad a mnoho dalších. Velký důraz klademe na dýchání a zapojení středu těla, centraci kloubů a zapojení nejčastěji oslabených svalových partií, jako jsou hluboké extenzory krku, zádové svaly a svaly okolo lopatek, hluboký stabilizační systém páteře, hýžďové svaly a klenby chodidel. Při správném provedení zároveň protáhneme přetížené partie a odstraníme napětí a bolest z oblastí krku a přední strany ramen a hrudníku, bederní páteře, kyčlí a kolen. Lekce je vhodná pro všechny, které trápí bolest v některé z výše uvedených partií i pro ty, kteří se cvičením začínají a chtějí se naučit základní principy správného pohybu.

BODYFORM

Lekce je určená především pro procvičení a tvarování problémových partií břicha, hýždí a nohou. Díky kombinaci dynamických a statických cviků dokážeme maximálně procvičit dané partie a tak dosáhnout kýžených výsledků. Díky vysoké intenzitě se také můžete těšit na velké množsví spálených kalorií a dávku endorfinů.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Lekce je zaměřená hlavně na rozvoj kardiovaskulárního systému a silové vytrvalosti. Cvičí se intervalově na několika stanovištích, aby byly v akci svaly celého těla. Intenzita tréninku je vysoká, takže dostaneme Vaší tepovou frekvenci blízko k maximu a pořádně se při tréninku zapotíte a spálíte spoustu kalorií. Proto je tato lekce vhodná k hubnutí. Vzhledem k individálnímu přístupu není problém snížit intenzitu dle Vašich limitů, takže se nemusíte bát, že by pro Vás lekce nebyla vhodná.

TRX

Cvičení na závěsném posilovacím systému TRX je díky možnosti nastavení sklonu vhodné pro každého. Během lekce procvičíme všechny důležité svalové partie s důrazem na zádové svaly, svaly středu těla a dolních končetin. Zvýšíme hlavně sílu a silovou vytrvalost, koordinaci a také si sáhneme až na limit svých možností. Díky velkému přetížení je lekce vhodná i pro budování svalové hmoty.

STRENGTH & MOBILITY

V této lekci se snažíme aktivně zvyšovat pohyblivost zatuhlých nebo bolavých kloubů a ohebnost těla jako celku. Použitím speciálních cviků a pozic dokážeme zvýšit kloubní rozsah, vybudovat sílu a kontrolu v krajních pozicích a vyrovnat svalovou nerovnováhu, způsobenou sedavým způsobem života nebo jednostranným zatěžováním při sportu či práci. Odstraněním těchto problémů dokážeme efektivně odstranit bolesti a snížit rizika zranění při sportu. Díky možnosti při každém cviku odstupňovat obtížnost provedení, je lekce vhodná jak pro úplné začátečníky, tak i pro aktivní sportovce

CORE TRAINING 

Tato skupinová lekce je určená hlavně pro ty, kteří chtějí posílit střed těla a dokonale kontrolovat složitější pohyby a jejich kombinace. Core, jinak řečeno tělesné jádro, by mělo být aktivní při každém pohybu a toho se v této lekci také snažíme dosáhnout. Snažíme se tělo nastavit do správné pozice a cvičit tak, aby zde zafungovaly přirozené pohybové souhry a vzorce, které má každý z nás vrozené, ale většina z nás je vinou nedostatku podnětů bohužel zapomněla používat. Proto v této lekci lezeme, šplháme, dřepujeme, rotujeme, budujeme sílu ve výdržích. Výsledkem je zlepšení pohybových stereotypů, zvýšení síly a silové vytrvalosti a v mnoha případech i vymizení bolestí a problémů s páteří a klouby.

BUNGEEDANCE

V našem klubu nabízíme i lekce Bungeedance. Na tuto lekci je nutné se rezervovat v následujícím odkazu. Také zde naleznete více informací a koncept lekcí.

www.bungeedance.cz

JÓGA

Jóga je dokonalý nástroj pro práci s tělem s pozitívnim dopadem na psychiku. Pečlivě sestavený sled pozic (ásan) v lekcích pomáha nejen k ohebnosti a pružnosti, ale je i prevencí proti řadě zdravotních potíží. Za největší benefit jógy osobně považuji změření pozornosti k tělu i dechu. Propojení těchto všech oblastí přináší zklidnění a energii zároveň. Učí být „tady a teď“. Každá lekce je uvedená obrácením pozornosti k tělu, pak plynule přechází na vlně dechu k praxi ásan (samotné cviky), závěrem se stává krátké dechové cvičení (pranayama) a relaxace. 

 

 

 

 

 

PRIVATE

FITNESS